Fox fick pudla 2015 efter falska uppgifter om brittisk no-go-zon

Fox News hamnade i blåsväder och tvingades be om ursäkt för två år sedan, när kanalen intervjuade en ”terrorexpert”, som hävdade att den a miljonstaden Birmingham var en enda stor ””.

Läs hela artikeln på DN

Kommentera nyheten

Här kan du kommentera nyheten Fox fick pudla 2015 efter falska uppgifter om brittisk no-go-zon

Nyckelord: